Suomen Punainen Risti, SPR, auttaa onnettomuuksien ja kriisien sattuessa Suomessa ja maailmalla. Olemme yksi Suomen suurimmista kansalaisjärjestöistä. Pidämme huolta kaikkein heikoimpaan asemaan joutuneista. Autamme kriisien ja onnettomuuksien keskellä ja tuemme kaikenikäisiä ihmisiä elämän kolhiessa. Esimerkkejä pitkäjänteisestä ja monimuotoisesta toiminnastamme ovat mm. vastaanottokeskuspalvelut, ystävätoiminta, ensiapuryhmät, vapaaehtoinen pelastuspalvelu, omaishoitajien tuki ja rikosuhripäivystys. Länsi-Suomen piirin toiminta kattaa kaksi aluetoimistoa, kolme vastaanottokeskusta, rikosuhripäivystyksen ja kuusi kirpputoria. Teemme tiivistä yhteistyötä laajan sidosryhmäverkoston kanssa. Lue lisää www.punainenristi.fi.
Haemme järjestelmällistä ja muutoskykyistä
TALOUS- JA HALLINTOPÄÄLLIKKÖÄ
monipuoliseen ja laaja-alaiseen rooliin
Vastaat Länsi-Suomen piirin taloushallinnon ja -raportoinnin sekä yleishallinnon toimivuudesta ja kehittämisestä. Toimit oman Talous ja HR -tiimin esihenkilönä sekä yhteyshenkilönä keskustoimiston palvelukeskuksen suuntaan. Vastuullasi on myös omistuksessamme oleviin kiinteistöihin ja käytössämme oleviin vuokratiloihin liittyvät sopimukset ja muut käytännön asiat. Osallistut tiiviisti varainhankinnan seurantaan ja kehittämiseen niin kirpputoritoiminnan, yrityskumppanuuksien kuin mahdollisten uusien varainhankintamuotojen osalta. Teet tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Raportoit Länsi-Suomen piirin toiminnanjohtajalle ja toimit piirin johtoryhmän jäsenenä. Toimipisteesi sijaitsee Seinäjoen toimistolla.
Olet järjestelmällinen, organisointikykyinen ja ratkaisukeskeinen talouden ja hallinnon osaaja. Olet kiinnostunut monipuolisesta työnkuvasta, valmis tarttumaan toimeen ja oppimaan uutta. Kykenet hallitsemaan useita meneillään olevia tehtäviä ja pystyt hahmottamaan asioita laaja-alaisesti. Hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot auttavat sinua menestymään tehtävässä. Sinulla on vähintään muutaman vuoden kokemus talouden ja hallinnon tai muista soveltuvista tehtävistä.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- kaupallista tai muuta soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi/ KTM tai vastaava)
- kokemusta talouden ja hallinnon vastuutehtävistä, kaupallinen kokemus katsotaan eduksi
- esimieskokemusta ja/ tai hyviä esimiestaitoja
- sujuvaa tietoteknisten työkalujen ja järjestelmien osaamista
- ruotsin ja englannin kielitaito katsotaan eduksi
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen roolin mielenkiintoisessa ja dynaamisessa työympäristössä. Pääset osaksi hyvähenkistä työyhteisöä, jossa sinulla on mahdollisuus saada tukea ja kehittyä ammattilaisena.
Hakuprosessia hoitaa Profiant Oy. Tiedustelut puhelimitse Tuomo Ojala, p. 045 878 5550. Jätä palkkatoiveen sisältävä hakemuksesi sekä CV:si hakulinkin kautta ke 8.6.2022 mennessä.