Konsultti

Silta on moderni työpaikka ja Suomen suurin palkkapalvelujen tuottaja. Laskemme kuukausittain yli sadantuhannen suomalaisen palkat luotettavasti ja täsmällisesti ja helpotamme asiakkaidemme arkea älykkäällä palkkapalvelulla. Meillä perusasiat toimii ja asioita kehitetään jatkuvasti. Teemme työtä tiimeissä hyvässä yhteishengessä. Olemme osa Administer-konsernia.Haemme SillalleKONSULTTIA talousjohto-, palkkahallinto- ja HR-palveluihinTehtävässä vastaat mm. Sillan asiakkaiden palkkaprosessien kehittämisestä. Sinulla on kyky katsoa prosesseja sekä asiakkaan että Sillan näkökulmista. Konsulttina vastaat siitä, että kykenemme muodostamaan prosesseista mahdollisimman laaja-alaisen ymmärryksen, löydämme pullonkaulat ja tarjoamme asiakkaalle parasta mahdollista ratkaisua niiden kehittämisestä. Esiintymisesi ja viestintäsi on vakuuttavaa ja kykenet argumentoimaan ratkaisumme sujuvasti.Toivomme, että sinulta löytyy halua toimia asiakasrajapinnassa ja intoa ratkoa asiakkaan haasteita. Tehtävässä tarvitaan hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja työskentelyssä eri sidosryhmien, kuten asiakkaiden ja Sillan eri tiimien kanssa. Toivomme, että pystyt dokumentoimaan asioita myös englannin kielellä. Tehtävä edellyttää valmiutta satunnaiseen kotimaan matkustamiseen, sillä tehtävässä työskennellään välillä myös asiakkaan tiloissa.Katsomme eduksi kokemuksen prosessien kehittämisestä sekä ymmärryksen palkkahallinnon kokonaisprosessista, erityisesti esijärjestelmistä ja niiden roolista ja haasteista. Kokemus Lean-menetelmien käyttämisestä kehitysprojekteissa antaa tehtävässä onnistumiselle hyvät edellytykset.Panostamme henkilöstön työhyvinvointiin ja viihtyvyyteen. Tarjoamme lisäksi työntekijöille erinomaisia etuja ja mahtavat kollegat. Juuri teettämämme kyselyn mukaan työntekijämme arvostavat eniten laajaa etätyömahdollisuutta. Myös käytössämme olevaa virike-etua ja kattavaa työterveyshuoltoa arvostetaan. Kehittymismahdollisuuksia tarjotaan niin yhtiön kuin konsernin sisällä esim. eri projektien merkeissä.Voit työskennellä missä tahansa toimipisteistämme ympäri Suomen. Etätöitä saa tehdä niin paljon kuin haluaa, kunhan on kaksi päivää kuussa toimistolla osallistuen mm. työpaikan ja tiimien yhteisiin päiviin. Toimistolle saa toki aina tulla. Käytössä on liukuva työaika. Mikäli kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen työhakemus ja CV palkkatoiveineen linkin kautta jo tänään tai viimeistään 31.1.2023. Tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Lisätietoja voit kysyä Mikko Vahteralta, p. 044 236 2222. Parhaiten tavoitat Mikon: 12.1. klo 10-12, 18.1. klo 14-16 ja 23.1. klo 14-16.

Administer-konserni on suomalainen talous- ja palkkahallinnon, taloushallinto-ohjelmistojen ja konsultoinnin edelläkävijä. Vuonna 1985 perustettu Administer on yksi suurimmista taloushallinnon palveluntarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 42 miljoonaa euroa. Konserniin kuuluu Silta Oy, Adner Oy, EmCe Solution Partner Oy, Econia Oy, Kuntalaskenta Oy ja Yrittäjän Polku Oy. Tarjoamme modernin taloushallinnon ratkaisuja kaikenkokoisille organisaatioille pk-yrityksistä suuryrityksiin ja julkishallintoon. 700 taloushallinnon ammattilaista palvelee asiakkaitamme jo yli 30 paikkakunnalla ympäri Suomen sekä Tukholmassa, Tallinnassa ja Fuengirolassa. Administer on osa kansainvälistä Integra-verkostoa.

Jaa artikkeli sosiaalisessa mediassa

/wp-content/uploads/2018/01/into-logo.jpg

Into Seinäjoki Oy on Seinäjoen kaupungin kehitysyhtiö. Asiakkaitamme ovat aloittavat, kehittyvät ja alueelle sijoittuvat yritykset. Autamme asiakkaitamme menestymään sekä kehittämään Seinäjokea entistä paremmaksi liiketoimintaympäristöksi.

www.intoseinajoki.fi

Tietosuojaseloste

Wordpress-sivustot toteuttaa Myynninmaailma Oy. Tampere, Oulu ja Seinäjoki.