Haemme TILAUSASIANTUNTIJAA vastaamaan kansainvälisen asiakasyrityksemme kaupallisten prosessien toteutuksesta.
Tehtävä sisältää:
- kirjallista työtä, esim. tarjouspyyntöjen ja tilausten käsittelyä
- laskutusta
- yhteydenpitoa yrityksen sidosryhmiin
Edellytämme hakijalta:
- ahkeraa, itsenäistä ja huolellista työskentelyotetta
- numerotarkkuutta
- kykyä työskennellä suomen, englannin ja saksan kielellä
Eduksi luetaan aikaisempi kokemus laskutuksesta ja tilausten käsittelystä sekä tehtävään sopiva koulutus, esim. tradenomin tutkinto. Työssä on etätyömahdollisuus.
Lähetä hakemuksesi tehtävään mahdollisimman pian oheisen linkin kautta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydettyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Innolinkin Maiju Vierula puh 050 570 8995, maiju.vierula@innolink.fi
Innolink Henkilöstöpalvelut on toiminut työntekijöiden ja yritysten matchmakerina jo vuodesta 2009. Kauttamme työllistyy vuosittain tuhansia työntekijöitä – arvojemme mukaisesti yhdessä, rohkeasti ja ketterästi haluamme olla osa myös Sinun menestystarinaasi!