Palkkahallinnon asiantuntija

Oletko kokenut palkkahallinnon osaaja ja valmis viemään osaamisesi seuraavalla tasolle konsultin rooliin? Etsimme juuri sinua!

Palkkahallinnon asiantuntijamme työskentelevät itsenäisesti sähköisten palkanlaskentapalveluiden parissa tehostaen asiakkaiden palkanlaskennan prosesseja. Greenstepin palkka-asiantuntijoiden vastuulla on laskea palkkasivukulut, laittaa palkat maksuun sekä varmistaa, että palkat on kirjattu oikeisiin kustannuspaikkoihin. Iso osa työstä on kommunikointia, neuvontaa ja raportointia asiakkaiden suuntaan.

Mitä odotamme sinulta?

  • soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi), eduksi luetaan PHT-tutkinto
  • vähintään kolmen vuoden kokemusta palkanlaskennasta, eduksi lasketaan työskentely tilitoimistossa
  • osaamista yhdestä tai useammasta sähköisestä palkkajärjestelmästä, edellytämme Mepco-tuntemusta, Netvisor-osaaminen lasketaan eduksi
  • asiakastyö vaatii sujuvaa suomen kielen taitoa, eduksi katsomme englannin, ruotsin tai muiden kielien osaamisen

Henkilönä olet täsmällinen sekä sosiaalinen ja pidät avoimesta työilmapiiristä. Olet kokenut palkanlaskija ja olet valmis viemään osaamisesi seuraavalle, konsultoivalle, tasolle. Sinulla on aito halu palvella asiakkaita ja näet taloushallinnon kokonaisuutena, jossa eri henkilöiden osaaminen ja yhteistyö on saumatonta.

Miksi Greenstep?

Mielenkiintoisen työn lisäksi tarjoamme tulevalle palkkahallinnon asiantuntijalle tehokkaat työvälineet, kilpailukykyisen palkan, joustavat työajat ja hyvät työsuhde-edut sekä tietysti lyömättömän tilaisuuden oppia ja jakaa osaamista Suomen osaavimpien ja innostavimpien taloushallinnon ammattilaisten sekä monipuolisten asiakkaiden kanssa.

Vuonna 2010 perustettu Greenstep on kasvanut orgaanisesti ilman yritysostoja lähes 300 palkanlaskennan, CFO-palveluiden ja HR:n ammattilaisen sekä järjestelmäosaajaan asiantuntijaorganisaatioksi. Teemme asiantuntija työtä yhteiseltä arvopohjalta, jonka ytimessä on tahto palvella asiakkaita laadukkaasti ja heidän tarpeisiinsa skaalautuen. Olemme vahvasti mukana teknologiakehityksessä kuten robotiikassa ja analytiikassa. Uusista asiakkaistamme merkittävä osa tulee suositusten kautta.

Toimistomme sijaitsevat keskeisillä paikoilla hyvien kulkuyhteyksien varrella kuudella eri paikkakunnalla Suomessa sekä lisäksi Tallinnassa Virossa. Uusin toimistomme avataan Seinäjoelle alkuvuodesta 2020, joten tämä on loistava tilaisuus päästä Greenstepin Seinäjoen toimipisteen menestystarinaan mukaan heti alusta saakka.

Hae paikkaa tästä linkistä!

Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten hae mielummin ennemmin kuin myöhemmin! Laita hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 12.1.2019 mennessä. Työhön valittavilta tarkistetaan luottotiedot.