Ostoreskontranhoitaja

Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen

OSTORESKONTRANHOITAJAA

Tehtävässäsi vastaat ostolaskujen käsittelystä, laskujen siirrosta ostoreskontraan ja laskujen kierron seurannasta. Lisäksi työtehtäviisi kuuluvat eri osapuolten tukeminen ostolaskujen ja ostoreskontran osalta sekä muiden ostoreskontratiimiläisten työt siten, että voit tarvittaessa auttaa/tuurata tiimikavereitasi. Pidät aktiivisesti yhteyttä niin sisäisiin kuin ulkoisiinkin sidosryhmiin (esim. eri osastoihin liittyvien laskujen hyväksynnän tai ostotilauksen osalta sekä mm. toimittajiin virheellisistä laskuista).

Toivomme sinulta taloushallinnon tai kaupallisen alan koulutusta sekä aikaisempaa kokemusta ostolaskunkäsittelyn / ostoreskontran tehtävistä. Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttaa M3-, Rondo- sekä Office-ohjelmien osaaminen, järjestelmällisyys sekä sujuva englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito luetaan eduksi. Lisäksi toivomme sinulta yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä halua työskennellä taloushallinnon tiimissämme. Myös järjestelmätekninen taito ja kehitysorientoituneisuus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan työn, ison talon edut, positiivisen työyhteisön sekä mahdollisuuden tutustua hyvän ruoan tekemiseen ja paremman mielen tuottamiseen.

Lisätietoa tehtävästä voit kysellä Head of Financial Shared Service Center Mikko Niemiseltä (p. 050 334 1940) ke 24.2. klo 14.00-15.00 tai ti 2.3. klo 13.00-14.00.

Jätä hakemuksesi osoitteessa www.atria.com/tyopaikat viimeistään 7.3.2021.

Jaa artikkeli sosiaalisessa mediassa