Myyntireskontran hoitaja

Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.

Atria Shared Service Center (ASSC) Finance eli Atrian talouden palvelukeskuksen visio on tuottaa luotettavia palveluita, informaatiota ja lisäarvoa liiketoiminnalle. Palvelukeskuksen tavoitteena on olla prosessiorientoinut tulevaisuudessa.

Haemme myyntireskontran hoitajaa Seinäjoelle Itikanmäen taloushallintoon.

Millainen työ sinua odottaa?

Tehtävässäsi vastaat myyntilaskujen käsittelystä, laskujen siirrosta myyntireskontraan ja luotonvalvonnasta. Lisäksi työtehtäviisi kuuluvat eri osapuolten tukeminen myyntilaskujen ja myyntireskontran osalta sekä muiden myyntireskontratiimiläisten työt siten, että voit tarvittaessa auttaa/tuurata tiimikavereitasi.

Tässä työtehtävässä pidät aktiivisesti yhteyttä niin sisäisiin kuin ulkoisiinkin sidosryhmiin (esim. eri osastoihin, pankkiin ja asiakkaisiin). Tehtävä on määräaikainen.

Mitä toivomme sinulta?

Odotamme sinulta taloushallinnon tai kaupallisen alan koulutusta ja aikaisempaa kokemusta myyntilaskunkäsittelyn/myyntireskontran tehtävistä. Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttaa M3-, Rondo- sekä Office-ohjelmien osaaminen, järjestelmällisyys sekä sujuva englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito luetaan eduksi. Lisäksi toivomme sinulta yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja halua työskennellä taloushallinnon tiimissämme. Myös järjestelmätekninen taito ja kehitysorientoituneisuus katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan työn, ison talon edut, positiivisen työyhteisön sekä mahdollisuuden tutustua hyvän ruoan tekemiseen ja paremman mielen tuottamiseen.

Kysy lisää ja hae!

Lisätietoa tehtävästä voit kysyä tulevalta esimieheltäsi, Satu Kallioniemeltä (Team Lead Accounts Receivable) p. 050 5706182. Tavoitat Sadun parhaiten 26.8. klo 12:00-13:00 tai 30.8. klo 11:00-12:00 välisenä aikana.

Kiinnostuitko? Haluaisimme kuulla sinusta tarkemmin, joten jätä hakemuksesi sivuillamme viimeistään 1.9.2021.

Jaa artikkeli sosiaalisessa mediassa

/wp-content/uploads/2018/01/into-logo.jpg

Into Seinäjoki Oy on Seinäjoen kaupungin kehitysyhtiö. Asiakkaitamme ovat aloittavat, kehittyvät ja alueelle sijoittuvat yritykset. Autamme asiakkaitamme menestymään sekä kehittämään Seinäjokea entistä paremmaksi liiketoimintaympäristöksi.

www.intoseinajoki.fi

Tietosuojaseloste

Wordpress-sivustot toteuttaa Myynninmaailma Oy. Tampere, Oulu ja Seinäjoki.