Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.
Haemme Atrian kuluttajapalveluun kuluttajaneuvojaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen
Millainen työ sinua odottaa
Tehtävässäsi vastaat Atria Suomen kuluttajapalvelusta hoitaen eri viestintävälineiden kautta tulevia kuluttajakontakteja yhdessä tiimin ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Lisänä toimeen kuuluu ajantasaisen tiedon tuotto ja viestintä tuotannon kehitystoimenpiteiden tueksi. Tehtävässäsi pääset vaikuttamaan asiakas- ja kuluttajatyytyväisyyden kehittymiseen.
Mitä odotamme sinulta
Sinulla on työtehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Olet työelämässä jo ehtinyt kartuttaa kokemusta asiakaspalvelusta ja elintarvikealalta.
Ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen kuluttajatyytyväisyyden luomisessa. Työotteeltasi olet ratkaisukeskeinen, innostava ja aikaansaava. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja pystyt kääntämään haasteellisemmatkin kohtaamiset eduksi. Viestit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomen ja englannin kielellä. Palvelet tarvittaessa myös ruotsiksi.
Mitä tarjoamme sinulle
Monipuolisen tehtäväkentän menestyvässä yrityksessä ja Atrian kilpailukykyiset henkilöstöedut. Työsuhteesi on toistaiseksi voimassa oleva ja toimipaikkasi sijaitsee ensisijaisesti Nurmossa.
Kysy lisää ja hae!
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä tulevalta esihenkilöltäsi Marianne Ketolalta, puh. 040 542 4380.
Tavoitat Mariannen parhaiten 8.2. 14-15 välillä ja 17.2. 14-15 välillä.
Kiinnostuitko? Haluaisimme kuulla sinusta tarkemmin, joten jätä hakemuksesi sivuillamme viimeistään 19.2.2023.