Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.
Atria Shared Service Center (ASSC) Finance eli Atrian talouden palvelukeskuksen visio on tuottaa luotettavia palveluita, informaatiota ja lisäarvoa liiketoiminnalle. Palvelukeskuksen tavoitteena on olla prosessiorientoinut tulevaisuudessa.
Haemme kirjanpitäjää kirjanpito- ja raportointitiimiimme Seinäjoelle.
Millainen työ sinua odottaa?
Tehtävässäsi vastaat liikekirjanpidon suorittamisesta tilinpäätöksineen, kuukausittaisesta operatiivisesta tulosseurannasta, arvonlisäverotilityksistä sekä veroilmoituksista. Tehtävä on perhevapaan sijaisuus.
Mitä toivomme sinulta?
Odotamme sinulta kaupallista tutkintoa sekä kokemusta kirjanpidon ja taloudellisen raportoinnin tehtävistä tilinpäätöstaitoineen. Tehtävän menestyksellistä hoitamista tukevat myös M3- ja Rondo-ohjelmien osaaminen sekä aiempi kokemus projektien läpiviennistä ja konserniraportoinnista.
Viestit sujuvasti englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti. Sinulla on vahvat yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän menestyvässä yrityksessä sekä erinomaisen tilaisuuden kehittyä alan huippuammattilaiseksi. Osana tiimiämme saat työhösi osaavien kollegoiden tuen ja Atrian kilpailukykyiset edut.
Kysy lisää ja hae täällä!
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä tulevalta esimieheltäsi, Mikko Niemiseltä (Head of Financial Shared Service Center), puh. 050 3341940. Tavoitat Mikon parhaiten 25.10.2021 klo 12:00-13:00 tai 27.10.2021 klo 12:00-13:00 välisenä aikana.
Kiinnostuitko? Haluaisimme kuulla sinusta tarkemmin, joten jätä hakemuksesi viimeistään 31.10.2021!