Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.
Atria’s Finance Service Center (ASSC = Atria Shared Service Center) eli Atrian talouden palvelukeskuksen visio on tuottaa luotettavia palveluita, informaatiota ja lisäarvoa liiketoiminnalle. Palvelukeskuksen tavoitteena on olla prosessiorientoinut tulevaisuudessa.
Haemme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen kirjanpitäjää Seinäjoelle.
Millainen työ sinua odottaa?
Tehtävässäsi vastaat liikekirjanpidon suorittamisesta tilinpäätöksineen, kuukausittaisesta operatiivisesta tulosseurannasta, arvonlisäverotilityksistä ja veroilmoituksista. Myös ostoreskontran hoitaminen on osa tehtäväkokonaisuuttasi.
Mitä odotamme sinulta?
Odotamme sinulta kaupallista tutkintoa sekä kokemusta kirjanpidon ja taloudellisen raportoinnin tehtävistä tilinpäätöstaitoineen. Tehtävän menestyksellistä hoitamista tukevat M3- ja Rondo-ohjelmien osaaminen ja aiempi kokemus konserniraportoinnista. Projektiosaaminen luetaan eduksi. Sinulla on hyvät kommunikointi- ja vuorovaikutustaidot. Viestit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Tehtävässä ruotsin kielitaidosta on etua myös.
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän menestyvässä yrityksessä ja erinomaisen tilaisuuden kehittyä alan huippuammattilaiseksi. Osana tiimiämme saat työhösi osaavien kollegoiden tuen ja Atrian kilpailukykyiset edut.
Kysy lisää ja hae!
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä tulevalta esihenkilöltäsi, Mikko Niemiseltä (Head of Financial Shared Service Center), puh. 050 3341940. Tavoitat Mikon parhaiten 4.10.2022 klo 14:00 – 15:00 tai 10.10.2022 klo 12:00 – 13:00 välisenä aikana tai sähköpostilla mikko.nieminen@atria.com.
Kiinnostuitko? Haluaisimme kuulla sinusta tarkemmin, joten jätä hakemuksesi viimeistään 16.10.2022